universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu universal studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

universal studios

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

22 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

hallo iedereen!

na 2 dagen een iets wat saai verhaaltje, hebben we eindelijk weer wat te vertellen.

vanmorgen om 8 uur gingen de wekkers. snel een ontbijtje nuttige en gaan. richting de universal studios in hollywood. met 2 papiertjes met de route een ipod met de route en jawel onz thea (de tomtom) zijn we er in 1 keer gekomen.

gelukkig hadden wij al onze kaartjes via internet gekocht, en niet zomaar kaarten, we waren VIPS. geen wachtrijen, speciale plekken bij de show's. heerlijk! je voelde je ook echt een VIP! hahaha

jawel net 1 stap in het park te hebben gezet, zag ik mijn fobie alweer langs lopen, een spongebob pop, en nog vele andere verklede mensen. gelukkig heb ik die zonder kleerscheuren kunnen afwimpelen.

al snel zag de rest van de familie het huis of terror. ik vertikte het om mee te gaan. uit eindelijk ben ik toch gegaan. (1 van de slechste keuze die ik kon maken) eerst dacht ik oohwww het is een spookhuis dat je in een karretje zat, dat wordt de hele rit met ogen dicht en nergens last van. maar helaas het was een lopend spookhuis. de 'poppen' kwamen echt naar je toe gevlogen. papa bleef me maar gerust stellen ze zijn allemaal nep, van papiermachee. maar al snel geloofde ik daar niks van. het was een levendspookhuis! het waren geen poppen, het waren echte mensen. ze hielden het niet bij alleen voor je springen, ze raakte je ook echt aan! bij elke exit lichtje wilde ik ontglippen, ik vond het vreselijk. het leek wel een uur te duren. eindelijk na 30 schrikmomenten en een fijngeknepen papa zag ik het ohw zo fijne dag licht en het woordje exit.

we besloten wat shows te bekijken: special effects, we kwamen er achter dat we bij elke film die we zien, gigantisch voor de gek worden gehouden. niks hoge torens. een houte kist is het met een groen scherm erachter.

de studio tour, we kregen een kijkje achter de schermen bij de filmsets. ook daar kwamen wij er achter dat heel veel in films nep is, eigenlijk stelt het dus geen drol voor. ze waren ook bezig met een film opnemen, helaas werd ons niet verteld welke, dat was geheim.

terminator 2 en 3 D, jawel dit was een super show volgens mama. eerste indruk was: esther vind jij dit nou boeiend? waarop ik antwoorde nee niet echt. tot dat de show begon. het was niet alleen 3D op een beeldscherm af en toe kwamen de acteurs het podium op. het zat super goed in elkaar.

ook nog even voor de mannen een stuntshow bekeken. een stunt show op het water het was geweldig, en de mannen waren onder de indruk. na afloop hoorde je dat het stunt mannen en vrouwen waren van bekende programma's. ook kon je met ze op de foto. ook al kende ik ze niet, toch even op de foto geweest, je weet maar nooit. hahaha

na een paar rondjes door het park te hebben gelopen, waren we ervan overtuigd dat we lady Gaga hadden gezien. (voor de wat ouderen onder jullie, dat is een zangeres) na haar 4 X tegen het lijf gelopen te hebben waren ervan overtuigt het was d'r, hoge hakken, kort rokje, alleen een bh en een sjaal, en een mega dior zonnenbril. tom hield ons in twijfel en eenmaal thuis gekomen snel op google kijken of ze er echt op leek met haar tattoo die we zagen in haar nek, helaas op de foto's was er niets te zien.

na nog een ritje in de achtbaan en in de splash en nog een aantal verkleede mummie's en zombie's besloten we naar huis te gaan.

morgen gaan we los angeles in, om even bij de sterren last te gaan.

tot morgen.

  • 23 Juli 2010 - 06:32

    E En H:

    gelukkig toch mailtje! henk al uit zijn humeur want hij had de mail geopend, maar er was niets uit amerika. ik had wel dus wat henk nu weer op zijn comp doet??jeetje Es, lachen, zie al voor me dat spookhuis, vreselijk en gaaf ook.oh dus lady gaga bestaat en dank voor je uitleg dat ze een zangeres is! met erg veel liefs, je ouwe tante! xxxx

  • 23 Juli 2010 - 12:26

    Chantal:

    Hahaha, wat grappig dat die films in het echt niks voorstellen.. het lijkt namelijk wel zo 'echt'..

    Mick, die bril staat je wel goed!, heb je hem meegenomen? haha

    x

  • 23 Juli 2010 - 19:47

    Trudy:

    Jullie maken wel heel veel mee hoor, lijkt me allemaal enig, alleen dat spookhuis zou voor mij ook niet hoeven.
    Leuke foto´s erbij, de foto waar jullie allemaal met die bril op zitten, wie is die achterste??? Gerjo of Tom?? Kijkt heel intelligent!!!!
    Begrijpelijk hoor dat je er van uit gaat dat de oudere onder ons niet weten wie lady Gaga is, maar ik toevallig wel hoor, door mijn jongens blijf ik jong???!!!
    Veel plezier maar weer, aftellen is begonnen, wat gaat de tijd snel, time is flying away when having fun!!
    liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Familiereis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2010

Dat was het dan!!

23 Juli 2010

Spotten van bekende mensen!!

22 Juli 2010

universal studios

21 Juli 2010

Back in Los Angeles

20 Juli 2010

Wereldstad San ...
Gerrit

Daar staan ze dan, op weg naar Amerika!

Actief sinds 16 Mei 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 22497

Voorgaande reizen:

06 Juli 2010 - 27 Juli 2010

Familiereis

Landen bezocht: