Spotten van bekende mensen!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Spotten van bekende mensen!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Spotten van bekende mensen!!

Door: De Neel

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

23 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is de dag rustig begonnen. Even wat uitgeslapen en daarna richting Hollywood waar een busrondrit op het programma stond. Het was een leuke rondrit, veel huizen gezien van bekende mensen, we hebben zelfs het huis gezien waar Michael Jackson is gestorven. Ik hoopte George Clooney nog even te spotte, maar helaas zelfs zijn huis heb ik niet eens mogen zien. Wel jammer.Ook hebben we veel winkels en restaurants gezien waar de bekende mensen verblijven. We dachten dat we ook nog met de bus vlakbij de Hollywood letters zouden komen, maar dat viel flink tegen. Heel in de verte kon je ze zien. Maar wij wilde dichterbij komen. Dus toen we de bus hadden verlaten en een heerlijk diner achter onze kiezen hadden (Tom trakteerde) besloten we om zelf met de auto dichterbij te gaan komen. Dat is ons aardig gelukt. (zie foto)
Helemaal gelukkig dat we nu alles echt wel gezien hebben in hollywood reden we naar het hotel.
Morgen wordt het een rustig dagje. Ga ik (de Neel} zowaar shoppen in de buurt van het hotel met Essie, Gerjo en Mick. Tom gaat lekker uitslapen. Morgenmiddag gaan we even relaxen bij het zwembad. Zondag ochtend verlaten we dit hotel en gaan we naar onze laatste bestemming, het hotel op het vliegveld waar we ook begonnen zijn. Dus echt veel gebeurd er niet deze dagen. Dus ons volgende bericht komt uit het vliegtuig als we op weg zijn naar huis. (ook wel weer lekker hoor)
Enne Trudy het was Tom op de foto met zijn intelligente blik. Bedankt voor het compliment aldus Tom!! Nou ik ga ermee stoppen en het volgende bericht is dus uit het vliegtuig!!!
Doeiiiii

  • 24 Juli 2010 - 06:50

    Maria:

    Hee Luitjes, kijk hier ben ik nou super jaloers op, wat had ik ook graag in die bus gezeten, dit is natuurlijk kasie voor Marie. WOW!!!!
    Maarre Nelma, je gaat me toch niet vertellen dat dit de eerste keer is dat je gaat Shoppen in de states?????? Nee hè, onmogelijk.
    Geniet nog lekker, tot gauw alweer, doei doei

  • 24 Juli 2010 - 07:01

    Deta:

    Leuk dat we een beetje met jullie mochten meereizen, ik zal de mailtjes missen! Prachtige huizen daar in Hollywood,toch zou ik er niet willen wonen. Maar zoals Nelma al schreef, naar huis gaan is ook weer leuk. Jullie missen ons (de family) toch wel he? Nelma die gaat shoppen??? Jammer dat Marietje er niet bij is. Vast een goede terugreis gewenst.

  • 24 Juli 2010 - 08:06

    Eva & Remco:

    Zo zo dat zijn geen onaardige stulpjes...
    Alvast een goede terugreis gewenst!
    Lekker in jullie eigen bed slapen en uitbreid de foto's keer op keer bekijken is ook niet verkeerd...!

  • 24 Juli 2010 - 08:33

    Arno:

    goede reis terug
    Zorg voor er dat jullie het vliegtuig niet worden uitgezet ha ha

    bedankt voor de erg leuke verhaaltje

  • 24 Juli 2010 - 08:53

    Ma Marsman:

    Lieve Allemaal
    Leuk al die verhalen te lezen,zo beleven wij ook nog eens wat.Zo,n spookhuis zou ook niks voor mij zijn.Joyce is gezellig het weekend bij mij.De tijd is zeker omgevlogen.Ik wens jullie alvast een goeie reis terug met weinig turbulentie en een welkom thuis.Zal blij zijn als jullie er weer zijn.Groetjes en veel liefs van Ma.

  • 24 Juli 2010 - 08:58

    Teussie:

    Hallo allemaal
    Ik vond het ook erg leuk om elke dag jullie verhaal te lezen maar vind het ook weer leuk dat jullie terugkomen, we missen jullie vooral bij de zaterdagmiddag borrel, bij de volgende borrel zijn jullie er weer. Heb gisteren nog even gechat met Essie, wat een megadoos in dat spookhuis!!!!!!!!!!! Wens jullie in ieder geval een hele goede terugvlucht en tot heel gauw dan maar weer in ons mooie zonnige Hoofddorp, kusjes

  • 24 Juli 2010 - 14:24

    E En Die H:

    alweer bijna voorbij! hoop dat jullie net zo genoten hebben als wij dan!
    mail nog even jullie vluchtnummer en aamkomsttijd; dan staat taxi jappie er weer!
    goede vlucht en happy landing!
    xxxx

  • 24 Juli 2010 - 16:07

    Trudy:

    Leuk die foto van Las Palmas ave, zo zie je maar we zijn overal.
    Dat wil niet zeggen dat de andere foto´s niet leuk zijn hoor, maar dat van LPA was wel heel apart. Wat een huizen zeg, daar is mijn optrekje niets bij!!
    Graag had ik met je mee gewild winkelen Nelma, met mij denk ik Marietje ook wel, lijkt me een hele leuke ervaring, alleen denk ik dat je ook een credit card moet hebben met een dik banksaldo.
    Bijna alweer de koffers pakken, maar jullie hebben een heleboel gezien en beleefd de laatste weken, dat is even wat anders dan dat je naar Gran Canaria gaat op vakantie.
    Ik wens jullie een hele goede terugreis en tot ziens half augustus in de Julianalaan.
    Doei en groetjes,
    Truitje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Familiereis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2010

Dat was het dan!!

23 Juli 2010

Spotten van bekende mensen!!

22 Juli 2010

universal studios

21 Juli 2010

Back in Los Angeles

20 Juli 2010

Wereldstad San ...
Gerrit

Daar staan ze dan, op weg naar Amerika!

Actief sinds 16 Mei 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 22498

Voorgaande reizen:

06 Juli 2010 - 27 Juli 2010

Familiereis

Landen bezocht: