Het leukste is begonnen... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Het leukste is begonnen... - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Het leukste is begonnen...

Door: Mickiooooooooooooooooo

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

04 Juli 2010 | Nederland, Hoofddorp

Nu het toch wel eng dichtbij komt moeten we maar eens beginnen met het leukste werkje, de koffers inpakken en dicht proberen te krijgen!

Dinsdag, om 11 uur, vetrekken wij vanaf schiphol. Die avond speelt nederland de halve finale tegen Uruguay en wij hopen dat natuurlijk te zien vanaf het vliegveld van Philadelphia waar wij om 8 uur nederlandse tijd aankomen. Dan wordt het even rennen naar de banden voor de koffers en dan onze oranje outfit aan en kijken:D En daarna weer snel naar het vliegtuig en gaan weer door!

Ik denk dat het volgende berichtje vanuit Amerika zal worden geschreven! SPANNEND!

• 05 Juli 2010 - 13:16

Marsman Almere:

Dat klinkt erg goed wij wensen jullie een heel goede reis en heel veel plezier met zijn allen. Wij hopen uiteraard dat jullie veel zullen juichen tijdens de wedstrijd morgen.
    Groeten Marc,Nicole,Niels

• 05 Juli 2010 - 17:58

Arno En Jac:

nou we wachten met spanning af naar jullie reis verhalen

goede reis arno en jac

• 06 Juli 2010 - 12:59

Gon En Kees:

Vanuit Spanje een hele fijne en mooie vakantie gewenst. Wij vinden het een hele speciale belevenis om het Ned. XI hier te volgen en wellicht zullen jullie dat ook ervaren.
    Hartelijke groet Gon en Kees

• 06 Juli 2010 - 13:39

Rene En Anita + Kids:

Heel veel plezier in Amerika, we wachten in spanning jullie reisverhalen af.

Groetjes Rene, Anita en kids

• 06 Juli 2010 - 22:07

Ben:

heb je nog wat van de wedstrijd kunnen zien we hebben gewonnen met 3-2 groeten ben.

• 07 Juli 2010 - 12:35

Ma Marsman:

Lieve Allemaal
    Hebben jullie nog voetballen kunnun kijken,wat een spanning he,wat liet de scheidsrechter nog lang doorspelen,maar we zijn door
    groetjes en liefs,Ma Marsman