live een berichtje vanuit het vliegtuig! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu live een berichtje vanuit het vliegtuig! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

live een berichtje vanuit het vliegtuig!

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

07 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo luitjes,

we zitten momenteel in het vliegtuig richting Los Angelos. we hebben er al een hele lange reis opzitten. het begon allemaal vanmorgen om half 8, henk en els stonden voor de deur om ons richting schiphol te brengen. eenmaal op schiphol aangekomen, maar meteen inchecken. eerst maar eens proberen het via een computer te doen, helaas na 2 pogingen niet gelukt, dan toch maar gewoon bij de balie. daar kwamen ze er achter dat de aanmelding om naar amerika te gaan voor tom was verkeerd gelopen. we konden het gelukkig nog op schiphol zelf regelen en tommy kon mee! na een hele lange vlucht van 8 uur waren we eindelijk in philadelphia, snel de koffers gehaald, snel langs de duane snel weer onze koffers afgegeven en een kroeg gezocht om natuurlijk ons nederland te zien voetballen. en we hebben gewonnen, het leuke was dat alle amerikanen ook voor nederland zijn, dus het was een gezellige boel. na de wedstrijd weer naar de gate en weer ruim 5 uur in het vliegtuig zitten, en nu zitten we er alweer 2 uur in ongeveer.

verdere informatie over de aankomst volgt nog.

• 07 Juli 2010 - 11:42

Mastbosmarsmannetjes:

hallo avonturiers....
    Waarschijnlijk ligge jullie nu lekker bij te komen van de lange reis.
    Ik moet steeds denken aan wat Nelma vorige week vertelde dat jullie in 1988 ook op vakantie waren toen we Europees kampioen werden,
    Nu zijn jullie weer op reis en we staan in de FINALE!!!!!!
    Mochten we winnen dan verzoek ik jullie vriendelijk om met elk EK en WK een vakantie te boeken!!!!!
    HAHAHAHAHA
    Geniet maar van dit avontuur en we houden de site elke dag in de gaten om jullie belevenissen te volgen.
    Greeets

• 07 Juli 2010 - 13:15

Elsje:

jee geweldig al zo snel nieuws! dus jullie hebben gevoetbald; waanzinnig spannend hé!die Tom bijna niet mee; bureaucratie toch!! en hij ziet er zo onschuldig uit; maar ja dat zijn de beste hé! xxx van de birkholm marsmannetjes!