Daar zijn we weer!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer!!!

Door: De Neel

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

07 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het is hier nu woensdagochtend, bij jullie alweer 7 uur in de avond. Anderhalf uur voor de wedstrijd Spanje - Duitsland. Wat wij ook weer gaan kijken, met onze vrienden de Amerikanen. Want ze zijn hier allemaal voor Nederland dus dat schept wel een band. Gerjo is nu de huurauto aan het halen, dus we zijn benieuwd waar hij mme aankomt. Vanmiddag gaan we ff shoppen in LOS ANGELES. Weer eens wat anders dan Hoofddorp.

Net heeft Gerrit onze auto opgehaald waar we door Amerika gaan tuffen! Zie de foto's voor onze moooooie auto!

Nou luitjes dit was het weer allemaal de groetjes en Marcel en Carla we hebben alweer geboekt voor over 2 jaar met de EK. Ha, ha.

• 07 Juli 2010 - 19:35

Deta:

Jullie hebben toch wel oranje shirts aan he, zodat de yankies meteen zien dat jullie Dutchies zijn. Ga lekker genieten met z'm allen.

• 07 Juli 2010 - 20:32

Ma Marsman:

Hallo Luitjes
    Wat een mooie auto zeg.mooi groot maar dat moet ook wel.Hebben jullie ook zo genoten van het voetballen,ik wel.Spanje vond ik ook bererVanmiddag ben ik met Maria naar de therapeut geweest voor mijn arm het schoot maaar niet op en moet oefeningen doen .Genieten jullie maar lekker hoor,hart,groetjes en veel liefs van Ma

• 07 Juli 2010 - 21:19

Trudy:

Wat leuk dat jullie een reisverslag maken, kunnen wij ook een beetje mee genieten.
    Hebben jullie kans om zondagavond (hier dan zondagavond) de finale te kijken tegen Spanje?
    Spannend hoor, bij ons twee kampen, moet er wel voor zorgen dat er wat Hollanders bij mij thuis komen.
    Genieten jullie lekker en pas op met de yankees!