Onze eerste dag in Amerika - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Onze eerste dag in Amerika - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag in Amerika

Door: Mickioooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Toen jullie allemaal op één oor lagen, zij wij erg actief geweest. Natuurlijk eerst even Duitsland - Spanje gekeken. We hebben erg genoten en over de uitslag zijn de meningen verdeeld. Tom vind dat het leuker was als duitsland in de finale zat en dat nederland meer kans zal hebben in de finale maar de rest vinden het leuk zo! Na de wedstrijd snel de spullen inpakken en snel de auto in want we moesten ons hotelkamer uit. We vertrokken naar ons volgende hotel in jawel HOLLYWOOD! Bij het hotel aangekomen gingen we gelijk het centrum van LA in om boodschapjes te doen. Met tassen vol naar de hotel kamer en alles even dumpen in onze ijskast. Dan gelijk hollywood verkennen en natuurlijk op zoek naar de "Walk of Fame". Dit was niet gemakkelijk! Eenmaal gevonden kwam de ene na de andere ster voorbij, waarvan ik de helft niet kende. Natuurlijk wilden wij een beroemde zanger zoeken, MICHAEL JACKSON (dit was moeilijk op een straat die oneindig is!! Toen vonden we uiteindelijk zijn steen, als snel kwamen wij er achter dat meer mensen opzoek waren naar zijn steen. Het was namelijk erg druk! Maar toch hebben we een foto kunnen maken! (KOMT LATER) We zijn natuurlijk nu in Hollywood en dan moeten we even die mooie letters spotten op de berg! (ZIE FOTO's).

We hebben onze oranje shirts mee hoor Deta! Zondag lopen wij in het Oranje in Las Vegas:D Het kijken van de wedstrijd zal geen probleem zijn want schermen genoeg in Las Vegas!

Goed wij gaan zo slapen want morgen vroeg op want wij gaan in onze jeep op weg naar San Diego! Dus het volgend bericht vanuit San Diego!!

• 08 Juli 2010 - 07:49

Stef:

Ik vind et echt gaaf dat je zo'n hele rijs gaat maken, en ik wist et helemaal nie maarja veel plezier en ik blijf op de hoogte door de site.
    ;)

• 08 Juli 2010 - 08:43

Oma Wijnsma:

Wat hebben jullie leuke foto's gemaakt. Ik ben benieuwd naar de volgende. Leuk dat jullie ook daar voetbal kunnen kijken, het zal wel spannend worden. Groetjes allemaal, oma.

• 08 Juli 2010 - 09:18

Elsje:

mick, je bent een talent! zo leuk wat je schrijft! dus het bestaat allemaal echt! hollywood, walk of fame, etc. die auto!!! henk helemaal lyrisch. wel airco hoop ik, want wat een temperaturen daar!! xxxx

• 08 Juli 2010 - 12:17

Chantal:

Heee mickie! Woo vet goaaf, zo hollywood enzo..! Alleen jammer dat het zo mistig was? Of lijkt dat naar zo? En wat is daar allemaal te zien, in Hollywood?

Leuke verhalen trouwens, haha. Met de holland-fans :D!

Fijne vakantiee nog!

x

• 08 Juli 2010 - 17:45

Maria:

Hoi luitjes, ik zat nog steeds braaf te wachten op jullie eerste bericht, maar hoorde van Ma dat jullie allang wat gestuurd hebben, okee toch BLOND!!!!
    Wat ziet alles er toppie uit en ik ben helemaaaaal niet jaloers op jullie!!!
    Doei doei, Maria

• 08 Juli 2010 - 21:09

Ma Marsman:

Hallo hier ben ik weer,leuk al die verhalen zo blijven we helemaal bij.Waar ik Zondag ga kijken weet ik nog niet,in ieder geval met de hele ploeg.Het is hier nu warm en morgen wordt het nog warmer.Groetjes en veel liefs Ma

• 09 Juli 2010 - 00:32

Kees En Gon:

Veel kijkplezier zondag zo ver weg. Gaat ons tweede vaderland ons eerste dan toch een poets bakken. Ben bang van wel,gezien het spel. Het beste tot nu toe.
    Groetjes Gon en Kees