Naar de dolfijnen enz. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Naar de dolfijnen enz. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Naar de dolfijnen enz.

Door: De Neel

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Hallo luitjes daar zijn we weer. Teneerste wil ik ff zeggen dat het hier absoluut geen 31 graden is. Het is misschien net 20 graden hier. Morgen gaan we wel naar de warmte want dan gaan we op weg naar Las Vegas met een tussenstop in Barstow. Dat plaatsje ligt al in de woestijn, dus wordt het morgen eindelijk zweten voor ons. Maar vandaag was het ook een hele leuke dag. Vanmorgen zijn we om half 9 vertrokken uit Los Angeles en op weggegaan naar San Diego. Daar kwamen we om 1 uur aan, nadat we de koffers naar de hotelkamer hadden gebracht gingen we op weg naar Sea World. Het was daar DOL FIJN!!! Ha,ha wat een zins speling. We hebben veel shows gezien, ijsberen, pinquins enz enz. Op het laatst gingen we nog even in van die bootjes op de wildwaterbaan. Daar zijn we echt zeik nat geworden dat was wel even wat anders dan in Nederland, daar blijf je nog wel een beetje droog. Maar hier dropen we aan alle kanten en besloten we maar om naar het hotel te gaan, want zo warm was het hier niet. Goed dit was het dag San Diego, morgen naar Barstow. Doei.

• 09 Juli 2010 - 08:58

Elsje:

duifje, wat leuk jullie verhalen!! we kijken steeds of er alweer bericht is!! ja blijven lachen hoor zelfs als je z...nat bent! voor ons leuke plaatjes!! hier wordt het erg warm; huis is nu bunker; alles afgesloten (henk onder de ventilator!!)xxxx

• 09 Juli 2010 - 15:53

Teussie:

Hallo allemaal daar in het verre USA!!!!! Ga jullie berichtjes ook volgen, erg leuk. Het ziet er allemaal tof uit hoor de fotos, en wat een echte amerikaanse uitsloverige bak hebben jullie gehuurd, helemaal in stijl. Ben niet zo blij met Spanje in de finale, denk dat we niet veel kans maken, ook Paul, de octopus heeft gezegd dat Spanje gaat winnen, damned!!!!!! Jose wilde eerst in zijn eentje naar een Spaanse bar in Amsterdam, heb hem dat gelukkig uit het hoofd kunnen praten maar hij wil ook niet tussen de Hollanders zitten dus wij gaan de finale met z'n 2tjes kijken thuis, kunnen we elkaar lekker afbekken met elk doelpunt!!!! Veel liefs en doe voorzichtig daar, dikke kus van Jose en Teus