Rust/reisdag - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Rust/reisdag - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Rust/reisdag

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

09 Juli 2010 | Verenigde Staten, Barstow

Hallo trouwe volgers,
Na Seaworld gisteren en Las Vegas morgen is dit zo'n tussendag waar weinig beleefd wordt. Een ideale dag dus volgens de rest om mij een stukje te laten schrijven. Om 09:00 vertrokken uit een beetje miezerig San Diego met 20 graden. "waar blijft die hitte nou die in de folder stond?" morelde de groep en ik moest hun het antwoord schuldig blijven. In onze nep Hummer hebben we een temperatuurmeter die al snel opliep van 65 naar 99 graden farenheit(geen idee hoeveel Celsius????) en na 2 uur rijden een tussenstop gemaakt en de hitte kwam je tegemoet. In Barslow aangekomen zijn de Neel en ik boodschappen wezen doen en de kids direct aan de pool (nou, pooltje). Ook de Neel is nu aan het baderen en ik zit in de hotelkamer met de airco op "full cold" en met een heerlijke kouwe klats deze onzin te schrijven.
Hopelijk morgen wat hotter nieuws vanuit Las Vegas (nog 150 mijl) en wellicht door een wat meer journelastieker figuur. Tot morgen, ik neem er nog 1.

• 10 Juli 2010 - 07:15

Deta:

Wij zitten hier te puffen met ruim over de 30 gr. Daar missen jullie niks an. De spanning stijgt naar morgenavond, waar gaan jullie kijken, al over nagedacht? Volg jullie avontuur op de voet, leuk dat we zo goed op de hoogte worden gehouden.

• 10 Juli 2010 - 15:16

Trudy:

Hallo amerikagangers,

Ook wij zitten hier nu te puffen, niet zo gek zou je zeggen, maar we hebben weer eens een sirocco, ver over de 30 graden, duurt tot dinsdag zeggen ze, maar ook hier hebben ze het nog wel eens verkeerd!
    Leuk om het allemaal te volgen van jullie, Gerjo natuurlijk moet je tijd maken voor de plus 1!!
    Is het bier nog een beetje te drinken daar??
    Vol spanning zijn we voor morgenavond, wie er ook wint, ze geven Spanje de beste kansen, ik vind het al fantastisch dat Nederland in de finale staat, toen het tournooi begon was Nederland helemaal niet in de "picture" en nu spelen ze toch maar mooi de finale.
    Jullie kunnen toch wel kijken??
    Geniet lekker van alles en hopelijk een spannende en mooie wedstrijd, dat de beste maar mag winnen!
    Veel liefs,
    Truitje

• 10 Juli 2010 - 20:42

M:

Hier ben ik dan ,hebben jullie voetballen gekeken,wat een spanning op het laatst he.Morgenavond komen Leo en Maria en Joyce en Jose bij mij kijken dus een klein ploegje.Verder alles oke,groetjes en liefs van Ma Marsman