Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

11 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo iedereen! Dagen sta ik al te trappelen om een berichtje te mogen schrijven. Hoe lullig ook van de rest; pas nu is de laptop vrijgegeven. Bij deze dus een reisverslag(je) van mij!

Vandaag stond de dag naar Las Vegas op het programma. Iets waar we stiekem toch al een tijdje naar hebben uitgekeken. Via een weg door de woestijn zouden we Californie verlaten en Nevada binnentreden. Direct bij de grensovergang doemde daar 'little Las Vegas' op. Een dorpje dat meer gokkasten dan inwoners heeft, zo schatten wij in. Duidelijk was in ieder geval wel dat Las Vegas nu niet meer ver weg kon zijn. Dichterbij zelfs dan sommige zouden denken bleek later..

Na enkele tientallen kilometers ging de weg wat omhoog. Vervolgens tussen twee bergjes door en tadaa: LAS VEGAS lag pal voor ons. Een klein moment van euforie, dat direct om zeep werd geholpen door moeders. Dit is Las Vegas niet, slechts een voorstadje wist ze ons met enige overtuiging te melden. Iets dichterbij bleek dat 'voorstadje' toch iets groter te zijn en wel erg veel weg te hebben van het echte Las Vegas. Kon niet missen dus.

Onderweg naar ons hotel bleek deze stad al groots en indrukwekkend. Een piramide, nagebouwde eiffeltoren. Het kan hier niet gek genoeg. Ons hotel was snel gevonden. Mooie ruime kamer met alles erop en eraan. Iets wat de afgelopen dagen wel anders is geweest.

Later op de avond zijn we de beroemde 'strip' op gegaan om een hapje te eten en een eerste indruk te krijgen van Las Vegas. Het eten was prima, die eerste indruk misschien nog beter. Gigantische gebouwen en super veel casino's. Tevens veel verkeer. De ene auto nog groter en langer dan de andere. Als je op wil vallen in Las Vegas, kan je beter in een Ford Ka dan in een limousine komen.

Omdat de rest hier ongeduldig wordt en vind dat ik al veel te lang aan het schrijven ben, rest mij iedereen heel veel succes te wensen met Oranje vanavond!!

Hier in Las Vegas zijn genoeg gelegenheden waar wij voetbal kunnen zien, dus dat zit wel snor. Tevens hebben wij gemerkt dat de meeste Amerikanen voor Nederland zijn, dus wij hebben niets te klagen. Hup Holland Hup! en tot snel, Groeten

(Foto's volgen)

• 11 Juli 2010 - 08:34

Teussie:

Tom, wat heb je leuk geschreven, ik stel voor dat ze jou maar wat vaker de laptop moeten geven!!!!!!!!!!
    Sterkte voor vanavond, het zou toch maar eens kunnen gebeuren!!!!
    Liefs vanuit een zeer zonnig Hoofddorp xxx

• 11 Juli 2010 - 08:44

Deta:

Tom, je hebt schrijverstalent!! Ik ben het ermee eens dat ze jou tot correspondent moeten aanstellen. Als ik het zo lees vermaken jullie je prima. Wel oppassen met gokken he? Iedereen is in stille spanning, die spanjaarden gaan ons toch niet de voet dwars zetten he???? Veel plezier iedereen....

• 11 Juli 2010 - 11:15

Trudy:

Nou ik sluit me helemaal bij mijn twee zusjes aan hoor, Tom je hebt heel leuk geschreven, jullie zijn dus nu in Las Vegas, de gokstad, lijkt me een heel aparte wereld toe, gaan jullie nog naar Disneyworld??
    Bloedje heet hier, sirocco en ver boven de 30 graden, we gaan gelukkig voetballen in een airco woonkamer bekijken.
    Spannend hoor, ik geef Nederland best wel een kans hoor, nou veel plezier en ook vanavond met de voetbalwedstrijd, veel liefs en groetjes.

• 11 Juli 2010 - 13:08

Maria:

Hey Tom,

zo hier is zus nummer 4 en ook die is onder de indruk van jou, die Tom!!!
    Tof hoor Las Vegas!!!
    Op naar de volgende belevenis!!!
    Dikke pakkerd (vooral voor Mick, hij houdt er zo van) Doei

• 11 Juli 2010 - 13:51

Elsje En Henk:

van onder de ventilator bericht!! gelukkig Tom je bent toch mee gekomen!!we zullen jullie missen vanavond; alles wat je tegenkomt is oranje nu.ik weet nog niet of ik in staat ben te kijken hoor; te spannend hé! letten jullie op Neeltje vanavond, of ze het wel aankan zo!! knuffels vooral van henk!! xxx