Uit het casino gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Uit het casino gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Uit het casino gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Mickioooooooooooooooooooooooooooooooo

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

12 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo, dat was onze 2de dag in Las Vegas. De dag dat ons Nederland de finale tegen spanje moest spelen. Met grote verwachtingen trokken wij ons oranje outfit aan om in een nabij gelegen casino op een groot scherm de wedstrijd te gaan bekijken. In een enorme casino waren er eindeloos veel schermen waar de wedstrijd werd uitgezonden met nog een paar nederlanders. We hadden wel staan plaatsen, dat was iets minder! Na een paar minuten reclame kijken op de grote tv schermen kwam er een beveilger naar ons toe. We moesten het casino uit omdat ik (mick) nog maar 16 ben en Esther 20 jaar is! (Minimum leeftijd is 21 jaar) Wat schijnt nou, je mag wel door het casino lopen als je onder de 21 bent, maar je mag er niet verblijven. Tja, hele stomme regel. Maarja, we hadden niks in te brengen en we moesten toch echt het casino verlaten. Daar gingen we dus weer met ons oranje outfit. Er zat dus helaas niks anders op om het maar gewoon heel saai in ons hotel kamer te gaan bekijken. Eenmaal in het hotel aangekomen kwamen wij op het leuke idee (omdat we ons toch wel heel eenzaam voelden zo in ons eentje) om via MSN contact te maken met het groepje die bij oma marsman de wedstrijd aan het kijken was. We deden allebij de webcam aan enzo voelden we ons toch niet zo heel eenzaam! Tja, dan de uitslag.. hier hoef ik niks over te zeggen. =( Is de teleurstelling in Nederland erg groot?

Omdat de wedstrijd natuurlijk bij ons 's morgens half 12 begon en om ongeveer 3 uur afgelopen was, hadden wij nog een hele dag voor de boeg. Nadat we onze oranje outfit snel uitgedaan hadden stapten we weer in onze, zoals gerrit het noemt "nep hummer" en zetten onze reis voort naar de Hooverdam. We lieten Las Vegas achter ons, en reden door de nogal warme woestijn. En toen ineens zo plots kwam er een gigantisch meer en jawel, daar achter de Hooverdam!! Zag er best raar uit, zo midden in de woestijn met temperaturen van 111 graden Fahrenheit (is zon 43 graden celcius!!) ineens een gigantisch meer! Nadat we even angstig naar beneden gekeken te hebben wilden we toch wel weer snel in onze jeep met airco om even af te koelen.

Morgen gaat onze tour door de Grand Canyon en dan gaan we even kijken wie er een beetje kerel is want we gaan de Sky walk op! (Is een soort balkon van glas waar je dan een kilometer de Grand Canyon in kijkt!)

Tot morgen, dan is essie aan de beurt!

Tis hier nu kwart over 1 's nachts, de foto's komen laterr!!!

Maria, speciaal voor jou een dikke knuffel! =)

• 12 Juli 2010 - 08:47

Maria:

Hi Mick,

heerlijk die knuffel!!!
    Wat een giller het casino uitgezet, beetje flauw ook je komt er toch niet om te gokken.
    Het is hier in Nederland errug stil hoor, niks feestneuzen en toeters, nou daar gaan alle vlaggetjes(de meeste zijn toch al ontiegelijk verkleurd) de prullebak in.
    Heel veel plezier verder, doei doei

• 12 Juli 2010 - 09:06

Eva, Remco & ...?:

Nou nou, ik heb nog niet gereageerd, maar lees jullie berichtjes wel trouw. Zo te horen alles prima naar jullie zin (behalve dan stomme regeltjes over leeftijden in casino's...). Jammer he van Nederland, jullie doen nu de oranje kleding zeker niet meer aan...?
    Heel veel plezier nog, geniet ervan! Liefs!

• 12 Juli 2010 - 11:50

Deta:

Wel een katterig gevoel vandaag, we waren er zoooooo dichtbij!!! Maar ja er kan er maar eentje winnen en helaas is het weer niet gelukt. Heb op mijn werk gelijk alle oranje versierselen weggehaald, vind er niks meer an. Gelukkig hebben jullie zoveel te zien en te doen dat je er niet meer aan hoeft te denken. Veel plezier in de Grand Canyon.

• 12 Juli 2010 - 12:31

Carla:

je maakt nog eens wat mee in je leventje.......
    jij kan later nog vertellen dat je HET CASINO BENT UITGEZET!!! En niet omdat je vals speelde.
    Tis hier momenteel nacht om half 3 s'middags. er is noodweer op komst.
    Jagh aan de ene kant wel lekker want het is voor nederlandse begrippen weer eens vies benauwd.
    Nu op naar de glazen brug....enne als er een glasplaatje stuk is kan je die bij mij bestellen hoor!!!! We komen het zelf wel even plaatsen dan
    groetjes van ons allemaal

• 12 Juli 2010 - 16:48

Elsje Van Henk:

henk is nog niet uit zijn glazen kooi hoor!! genieten jullie verhalen!! wat een schrijverstalenten jullie! wat een geweldig idee om te webcammen ipv casino! en verder hebben we het er niet meer over! hoewel: toch echt wel finaleplaats geweest!
    xxx