Grand canyon... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Grand canyon... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Grand canyon...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

13 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

hallo iedereen!

het was me weer een dag vandaag, 8 uur werden we gewekt. na een heerlijk ontbijtje vertrokken wij om na bijna 3 uur rijden bij de Grand Canyon te komen. Er leek geen eind aan te komen, en dan moetsen de laatste kilometers ook nog is over een ongeasvalteerde weg gereden worden. niet echt mijn hobby, af toe gleden onze banden weg en werden we helemaal door elkaar geschuld. eenmaal aangekomen bij de Grand Canyon waren we die nare weg al weer vergeten door het geweldige uitzicht. De rit moesten we ervolgen in een tourbus om zo bij de skywalk te komen, en jaa WE DID IT! we zijn met ze alle het glas opgegaan ( en carla we kregen slofjes met stippeltjes aan, maar we hadden je nummer bij de hand) het was een super uitzicht op de skywalk. na genoten te hebben van de hoogte zijn we met een bus naar een ranch gereden daar kregen we heerlijk eten, de mannen gingen voor de spare ribs en wij vrouwen voor de kip. na onze heerlijke lunche werden we even flink in de zeik genomen door een man die met kaarten leuke trucs deed. we vragen ons nog steeds af hoe hij dat voor elkaar krijgt. we hebben nog geprobeert hem te ontmaskeren, maar helaas we zijn er met z'n alle ingetrapt. na de lunche zijn we weer richting bus gegaan, om opnieuw 3 uur in de auto te zitten en langs de indianen dorpen te rijden. helaas geen indiaan kunnen vinden, alleen wat verdwaalde koeien en wilde paarden.

nog steeds nadenkend hoe die man dat toch deed met de kaarten stop ik met dit berichtje.

morgen vertrekken wij richting death valley en zullen we de 50 graden misschien op de teller zien staan.

groetjes!

• 13 Juli 2010 - 06:11

Slofjes?????????:

Geweldige foto.
    En dat ze die slofjes in alle maten hebben????????

• 13 Juli 2010 - 16:05

Elsje:

jullie zijn prachtig op die foto! en wat een ervaring!op naar de 50 graden. eitjes bakken op de motorkap; dat deden bassie en adriaan ook daar!xxx

• 13 Juli 2010 - 18:32

Teussie:

Zo te horen hebben jullie het geweldig naar de zin, wat een avontuur!!!!!! Inderdaad enige slofjes. Nou nog maar lekker blijven genieten en doe voorzichtig in de Death Valley!!! xxxjes