Weer een "rustdag" - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu Weer een "rustdag" - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

Weer een "rustdag"

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

14 Juli 2010 | Verenigde Staten, Fresno

Hallo lezers,
Wanneer ik dit schrijf, liggen jullie te pitten. Wanneer jullie dit lezen, slapen wij. Vandaag vroeg op (08:00) om te reizen van Ridgecrest naar Fresno, ongeveer 300 Km. Eerst nog door bergen, later vlak. In Fresno een hotelletje geboekt met zwembad want een daggie luieren is ook wel eens lekker. Het was 37 graden en de Kids om 2 uur in vol ornaad in het zwembad. 's avonds naar een Pizzeria en Tom wilde perse een Large. Volgens hem geen echte kerel als je geen large neemt. Nou, dan maar een mietje, maar mijn medium was op en zijn karrewiel voor de helft mee in een doggybag. Wie is hier nou de echte kerel?
Morgen naar Mariposa (niet zo ver) en daarna naar het Yosemitepark even een Beer schieten. Helaas vandaag weinig opwindends en daarom mocht ik weer schrijven. Groet uit de States.

• 15 Juli 2010 - 06:48

Deta:

En wat ligt er op het bordje van Nelma? Een kinderpizza? Doei....

• 15 Juli 2010 - 12:41

Carla:

doggybag!!gelukkig heeft Mack dan ook nog iets uit de states

• 15 Juli 2010 - 13:26

Arno: