San Carlos (bij San Francisco) - Reisverslag uit San Carlos, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu San Carlos (bij San Francisco) - Reisverslag uit San Carlos, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

San Carlos (bij San Francisco)

Door: Mickiooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

16 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Carlos

Hallo allemaal! Vandaag vertrekken wij met onze jeep vanuit de bergen richting de kust naar de stad San Carlos (Onder San Francisco).

Maar eerst nog even over het leuke dorpje in de bergen, Mariposa! Esther die vroeg zich telkens af waarom er nou zoveel vlinders getekend zijn. En wat lezen wij vandaag nou in een reactie van Trudy: "Mariposa betekend in het spaans vlinder!". Trudy, je hebt esthers vraag beantwoord! Bedankt;)

Weer even terug naar de bergen, als je door het het dorpje Mariposa loopt denk je even dat je in een andere tijd leeft. Allemaal houten huisjes tegen de steile bergwand gebouwd, een erg leuk dorpje! Zie onderaan het bericht een foto van het dorpje.

Maar wij hebben Mariposa verlaten en zijn nu in San Carlos, dat ligt zoals gezegd onder San Francisco. Nu denken jullie natuurlijk waarom we niet IN San Francisco zitten? Dat zal ik even uitleggen. We zijn natuurlijk op vakantie en dan willen wij wel een zwembad bij ons hotel! En dat was juist bijna niet te vinden in San Francisco. De hotels die een zwembad hadden die waren al vol! Nu komt de vraag waarom er nou helemaal geen zwembaden zijn? Nou dat komt omdat de gemiddelde temperatuur in San Francisco 15 graden is!!! Wie wil er nou zwemmen met die temperatuur??? Vandaar dus dat wij nu in San Carlos zitten en daar hebben wij jawel een hotel mét zwembad gevonden en een lekker zwemtemperatuurtje van 30 graden:D

Na een dagje bakken in de warme zon gaan wij morgen wel dat koude weer opzoeken want dan gaan wij met de jeep de binnenstad van San Francisco onveilig maken!!!

Wij hebben honger dus wij gaan op weg naar de Pizzahut voor een lekkere pizza (Tom nu een medium, en hij was juist de gene die zei dat een echte kerel een large moest nemen. (Zie bericht: Weer een "rustdag") Dit verklaard een hoop!)

Morgen komt er dus een spannend verhaal over San Francisco, ik kan niet wachten! Tot morgen!

• 17 Juli 2010 - 10:34

Elsje:

joh wat zijn jullie verhalen genieten!!of we een beetje mee mogen!en dan die foto's erbij! bassie en adriaan zijn in het niet vervallen hierbij!het is weekend in holland, maar zo na de voetbal eigenlijk niets meer te beleven. (is er wel een leven na.....?)met spanning wachten we op het volgende verslag!
    xxxx van 4 marsmannen

• 17 Juli 2010 - 13:28

Carla:

vannacht vertrekken we richting spanje
    de laptop gaat mee, de directeur kan niet zonder.......ff mails checken, banksaldo's nakijken
    en ik..... ik kan dan in spanje jullie avontuur verder volgen.....
    het is zo leuk om elke dag"de belevenissen van jullie te volgen net wat elsepels zegt "tis net alsof je erbij bent"
    Geniet de komende 10 dagen er nog lekker van en mijn volgende bericht komt vanaf spanje hasta luego