een onrustige nacht - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu een onrustige nacht - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gerrit Marsman - WaarBenJij.nu

een onrustige nacht

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

17 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

hallo allemaal,

na het casino uitgezet te zijn geweest, zijn we nu ook het hotel uitgezet. ja jullie lezen het goed het hotel, en de reden, onze iets wat sago onderbuurvrouw, die onze voetstappen iets te luid vond. dat is natuurlijk heel knap als je aan het kaarten bent. na 2 keer gebeld te zijn door de receptie werd er gedreigd met een vertrek.
de volgende ochtend werd ons verteld dat we konden vertrekken, er was geen spelt tussen te krijgen bij die mensen. dus wij weer met onze koffertjes op stap.
het zwembad en lekkere weer was dus voor korte duur. gelukkig hadden we al vrij snel een ander hotel, helaas geen zwembad en helaas iets kouder weer, 15 graden. maar wel dichter bij san fransisco. na opnieuw ons genesteld te hebben in onze nieuwe kamers zijn we san fransisco onveilig gaan maken.

op discovery is het programma mythbusters te zien, daarbij gaan mannen allemaal proefjes doen, en dat vind onze mick zeer intressant. en toen hij er achter kwam dat zij hun proefjes hier in san fransisco uitvoeren, moesten we er natuurlijk even langs rijden. het adres opgezocht, in onze jawel altijd betrouwbare 'thea' (onze tomtom) gezet. en volledig vertrouwd op thea, al snel werd het rustiger op de weg, en kwamen we in een buurt waar je liever niet wil zijn. al snel gingen al onze deuren van auo op slot, en ontstond er een iets gespannen sfeer. na al die enge verhalen over kogels en gangster buurten, wouden wij graag weer in de normale wereld komen. helaas voor mick en helaas voor thea, geen mythbusters kunnen vinden. na wat onderzoek bleek thea ons weer eens de hele andere kant op gewezen en is ons vertrouwen in thea nog dieper gedaalt.

al snel zagen we de golden gate bridge, zeer indrukwekend. jammer dat de wolken hier in san fransisco zeer laag staan en dus niet de gehele brug konden zien. even onze 'hummer' geparkeerd. en een wandeling op de brug gemaakt. met uitzicht op alcatraz, een zeer klein eilandje die nog best dicht bij de kust licht. wij zullen maandag ons rubberbootje opblazen om alcatraz te bezoeken.

na al deze avontuurtjes zijn we even gaan bij komen in onze hotelkamer. en jawel we lopen op onze teentjes.
en hopen hier nog 3 dagen te kunnen blijven.

morgen gaan we verder san fransisco in en houden we jullie weer op de hoogte.

groetjes

• 18 Juli 2010 - 05:17

Deta:

Nou, een saaie reis is het niet!! Ik ben elke ochtend benieuwd naar het vervolg van jullie avontuur. Erg leuk om te lezen.

• 18 Juli 2010 - 07:29

Arno:

nou hoe krijgen jullie voor elkaar nu het hotel uit gezet ?! ik dacht dat we altijd van die rustige en braven overburen hebben

ps
    het huis staat er nog hoor na al die stormen

• 18 Juli 2010 - 07:53

Teussie:

Mooie bak is dat, het hotel uitgezet????? En dat voor wat stapjes??? Wel vreemd hoor, wij kregen zo vaak klachten in het hotel van de gasten maar ze werden er niet zo maar uit gezet, vreemde jongens hoor die Amerikanen!!!!
    Jullie vervelen je tenminste niet. En nu niet meer naar die rare wijken gaan hoor, veel te gevaarlijk. Nou nog veel plezier daar, toedeloetjes

• 18 Juli 2010 - 09:31

Trudy:

Nou, nou het moet toch niet gekker worden hoor en ik maar denken dat die yankees zulke tolerante mensen zijn, voor een paar stapjes je hotel uitzetten!!!!!!
    Maar goed zo beleef je nog eens wat.
    Veel plezier verder en pas op met de stapjes in het volgend hotel, je weet maar nooit!

• 18 Juli 2010 - 09:37

Elsje:

ja hallo zeg, hoeveel maten 45+ telt de familie?? snap ik wel.
    "big brother is hearing you" daar dus!
    dat het daar zo koel is; niet geweten. maar om te reizen wel lekker hoor! wij bereiden ons alweer voor op volgende hittegolf.
    xxxx

• 18 Juli 2010 - 10:36

Ben:

Volgen jullie het script van de :fam Vlodder in america? Schande!

• 18 Juli 2010 - 11:04

Ma MarsmanHallo Luit:

Hallo Luitjes,net het hele epistel gelezen nou jullie maken wat mee zeg nou zo beleef je nog eens wat.Het wordt hier stil in Hoofddorp,Jan en Astrid zijn Vrijdagavond vertrokken en gisteravond Marcel en Carla en a.s Maandag vertrekt Jose,Jose is vrijdagmiddag wezen solliciteren op Schiphol bij een Cateringbedrijf en kan gelijk na de vacantie beginnen,goed he.Wat een leuke foto,s hebben jullie gestuurd zo reizen wij een beetje mee.Verder gaat alles hier zoo,n gangetje.Ik wens jullie nog veel vacantieplezier met groetjes en veel liefs van Ma.

• 18 Juli 2010 - 11:38

Maria:

Wat een maf zootje daar dat jullie eruit moesten.
    Ben benieuwd wat het volgende is waar jullie uitgezet worden!!!!Hahaha
    Maar goed even dikke vinger naar het hotel zeker en jullie zijn weer vrolijk verder gegaan.
    Nou lekker verder genieten, doei doei